אספקה של כל סוגי הדלק לגופים ולמוסדות – ממשלתיים ופרטיים

אספקה של כל סוגי הדלקים - אייקון

השימוש בחומרי דלק כמו נפט וסולר הינו חלק בלתי נפרד מהפעילות התקינה של מוסדות וגופים רבים, ממשלתיים ופרטיים. הסיבה לכך היא נעוצה בעובדה שלשימוש בנפט וסולר ישנו יתרון על החשמל בכל הקשור לעלויות. בעוד שהפעלת מכונות ומכשירים שונים על ידי חשמל במשך זמן רב כרוכה בעלויות גבוהות מאוד, שימוש בדלק כמו סולר, יכול להוביל להפחתה ניכרת בעלויות וחיסכון כספי גדול. עם זאת, בעוד שהחשמל מחובר באופן כמעט תמידי באמצעות רשת החשמל ואין צורך לעשות דבר בשביל לקבל אותו, שימוש בנפט וסולר מצריך אספקה שוטפת בכדי שלא יחסרו. בכדי ליהנות מהיתרון הגלום בשימוש בהם מבלי שיהיה חשש לבעיות באספקת החומרים, ניתן לפנות אל חברה המתמחה בפתרונות אספקה של נפט וסולר כמו חברת י. שגב שרותי תדלוק בע"מ אשר תדאג לאספקה מהירה ויעילה של כל סוג דלק שתצטרכו.

מהו השימוש של גופים ומוסדות בנפט וסולר?

כאשר מדובר על מוסדות וגופים, הם זקוקים לאספקה שוטפת של נפט וסולר בעיקר עבור הפעלה של גנרטורים אך לא רק. בעוד שכאשר מדובר על הבית הפרטי שלכם, הפסקת חשמל יכולה להיות מטרידה אך בהחלט משהו שאפשרי להתמודד אתו, ישנם מוסדות וגופים שונים אשר חייבים את החשמל עבור פעולתם השוטפת, ופגיעה באספקת החשמל יכולה לגרום במקרים כאלה אפילו לסכנת חיים. ולכן, גופים ומוסדות רבים מחזיקים גנרטור לשעת חירום אשר יכול להחליף את רשת החשמל במידת הצורך, ולספק חשמל לפחות לצרכים הקריטיים. אמנם, בכדי שהגנרטור יוכל לעבוד יש לדאוג עבורו לאספקה של סולר אשר נדרש עבור הפעילות של הגנרטור. השימוש בגנרטור נפוץ גם במוסדות רבים במגזר החרדי, שחלקים גדולים ממנו אינם משתמשים ברשת החשמל בשבת מסיבות דתיות, ומדי שבת עוברים לאספקה חילופית באמצעות גנרטורים.

כיצד אוכל להיות בטוח לגבי אספקת הדלק עבורי?

במוסדות וגופים בהם אספקת הדלק היא קריטית במיוחד, כמו למשל בתי חולים או גופי חירום הדאגה מפני מחסור בדלק הנצרך היא מובנת מאוד. עם זאת, כאשר אתם פונים אל חברת י. שגב שרותי תדלוק בע"מ, תוכלו להסיר את הדאגה הקשורה באספקת הדלק מליבכם. החברה חרטה על דגלה את החשיבות במענה מהיר ואיכותי עבור כל לקוח, בכדי שיוכל להיות שליו ורגוע שהוא יקבל את מה שהוא צריך בזמן המהיר ביותר ובצורה הטובה ביותר. החברה עוסקת באספקה של דלק כבר יותר מ – 25 שנה בכל אזור הצפון, תוך הקפדה על אספקה של דלק איכותי בלבד ושינוע באמצעות מכליות ייעודיות אשר מחזיקות בתו תקן של מכון התקנים הישראלי. אז אם אתם מוסד או גוף ממשלתי או פרטי אשר זקוק לאספקה שוטפת של נפט או סולר לכל צורך שיהיה פנו אלינו בהקדם לקבלת הצעת מחיר משתלמת, ותוכלו להצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו.

משאיות אספקה - י.שגב שירותי תדלוק

זקוקים לדלק איכותי באספקה מהירה? 

דילוג לתוכן