נפט לחימום ביתי

נפט לחימום ביתי

ישנם שיטות רבות לחימום הבית, אחת השיטות המועדפות על רבים ובעיקר במקומות בהם הקור בחודשי החורף הוא קיצוני, היא השיטה של נפט לחימום ביתי – כשמו כן הוא נפט שעבר תהליך על מנת להתאים לסביבה ביתית. לעיתים מערכות חימום מקובלות יותר אינן מספקות בזמן שיש קור קיצוני ונפט מאפשר חימום רציף ואיכותי, לכן יותר אנשים בוחרים לחמם על ידו.

לפניכם כמה מהיתרונות הבולטים של שימוש בנפט לחימום הבית:
✔ ללא תלות בחשמל- שימוש בנפט לחימום לא מצריך שימוש בחשמל ולא תלוי בחשמל במקרה של הפסקת חשמל.
✔ איכות חימום- נפט לחימום יוצר חימום נעים ובריא יותר, ללא לחות וללא תחושת מחנק ויובש.
✔ פיזור החום- חימום שמתפזר בצורה אחידה יותר בחלל גדול יותר.

שימוש בנפט – חסכון משמעותי בחשבון החשמל: 

  • אורך זמן החימום-  התכונה של נפט לחימום היא שהוא נחשב לדלק איטי שלוקח לו זמן להתלקח, זה אולי נשמע כמו חיסרון אך זה יתרון כיוון שהוא יכול לעבוד הרבה יותר זמן ברציפות ולחמם את הבית לאורך זמן ממושך ובטמפרטורה קבועה ונעימה. 
  • חסכון ויעילות- מעבר לכך שאין צורך להשתמש בחשמל, נפט זול באופן משמעותי ביחס לשימוש במזגן בעיקר בחודשי החורץ, כאשר שהמזגן צורך אנרגיה רבה דבר הגורם להוצאות חשמל גבוהות.

האם זה באמת משתלם? 

בעיקר בחודשי החורף זה קורה לנו, אנו מקבלים את חשבון החשמל ונדהמים, יחד עם זאת אנחנו לא מסוגלים לעבור את חודשי החורף מבלי להפעיל אמצעי כזה או אחר של חימום. בשימוש במזגן למשל אכן עלויות החשמל יהיו גבוהות שכן במקומות עם טמפרטורות קור קיצוניות המזגן נאלץ לעבוד קשה ולצרוך הרבה חשמל, כמו כן הוא מופעל למשך זמן רב. 

השימוש בנפט לחימום ביתי משנה את פני הדברים שכן לעומת הוצאות החשמל בשימוש במזגן, מחיר נפט לחימום ביתי הוא משתלם ביותר. למרות שמחיר ליטר נפט משתנה בהתאם למחירי הדלק בעולם, ההוצאות שלנו על ליטר נפט לחימום יהיו מושפעות מכמות הצריכה שלנו. כמו כן ניתן לרכוש נפט במחיר זול יותר בחודשי הקיץ או הסתיו כאשר הביקוש לנפט לצורכי חימום הוא נמוך.

אספקת נפט לחימום ביתי – י. שגב שירותי תדלוק

פעולה זו יכולה להישמע מסובכת כיוון שיש צורך באספקה סדירה, ללא עיכובים שיפגעו בחימום הבית, אבל חשוב לדעת שההיפך הוא הנכון. הזמנת נפט לחימום ביתי היא דבר נוח ופשוט ואם היא נעשית ע"י חברה מקצועית ואמינה שיכולה אתם יכולים להיות בראש שקט! לכן חשוב לבחור חברת אספקה שיכולה לתת שירות במהלך כל השנה ובעיקר בחודשי החורף, חברה שמספקת נפט איכותי וכמובן שנמצאת בזמינות גבוהה כך שקל לפנות אליה ולקבל מענה.

 כאן אנחנו חברת י. שגב שירותי תדלוק בע"מ נכנסים לתמונה, אנחנו מעניקים שירותי אספקת נפט לחימום ביתי איכותי ומהיר בכל אזור הצפון ובכל שעה ביממה. תוכלו להתקשר אלינו ולקבל שרות הזמנת נפט לחימום ביתי בתוך 24 שעות מרגע ההזמנה היישר אליכם ע"י צוות מיומן ומקצועי שמעניק שירות אישי ואדיב לכל הלקוחות.

אולי יעניין אותך גם – אספקת סולר לחימום ביתי

משאיות אספקה - י.שגב שירותי תדלוק

זקוקים לדלק איכותי באספקה מהירה? 

דילוג לתוכן