מכירת דלק איכותי מבתי הזיקוק במחיר מוזל, ברכישה של כמות גדולה של דלק

דלק מבתי זיקוק - אייקון

רוב בני האדם כנראה ולא יודעים אפילו כיצד נראה דלק. הם נכנסים אל תחנת הדלק מדי פעם בשביל לתדלק, מכניסים את פיית התדלוק לרכב, ובזה נגמר הקשר שלהם עם הדלק. אמנם, ישנם לא מעט תחומים בתעשייה, להם נדרש דלק עבור הפעילות היום יומית. זה יכול להיות בתי חולים אשר זקוקים לסולר על מנת להפעיל את גנרטור החירום אשר מספק את החשמל במקרה של הפסקת חשמל, זה יכול להיות מפעלים אשר זקוקים לדלק על מנת להפעיל את מכונות הייצור, וזה יכול להיות גם לקוחות פרטיים אשר מחזיקים בבית מערכת הסקה או מערכת חימום תת רצפתי אשר פועלת באמצעות דלק.

למה צריך להשתמש דווקא בדלק ולא בחשמל?

מלבד העובדה שישנם מכשירים שאינם יכולים לפעול על חשמל, כמו למשל גנרטורים אשר כל תכליתם היא אספקת חשמל במקרה או במקום בו אין חיבור לרשת החשמל, כך שברור שהם אינם יכולים לפעול באמצעות חשמל. גם במכשירים אשר באופן עקרוני יכולים לעבוד באמצעות חשמל, ישנה העדפה לשימוש באמצעות דלק. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהפעלת מכונות גדולות ומורכבות צורכת חשמל רב, וממילא עולה הרבה מאוד כסף. השימוש בדלק עבור הפעלת אותם מכשירים יוצא פעמים רבות זול משמעותית ולכן הוא יותר משתלם.

האם בשביל השגת הדלק צריך להגיע לתחנת דלק?

כאשר מדובר על דלק בכמות גדולה כמו למשל עבור צרכים שונים בתעשייה, ברור שאין צורך להגיע לתחנת הדלק בכל פעם בשביל לקבל אליכם את הדלק. בדיוק בשביל זה ישנם חברות כמו י. שגב שרותי תדלוק בע"מ אשר מספקות שירות אספקת דלקים עבור כל צורך בכל אזור הצפון. החברה אשר עוסקת כבר מעל ל – 25 שנה באספקה של דלק עבור מפעלי תעשייה, בתי חולים, צרכים חקלאיים ועוד. מהרגע שאתם חותמים חוזה עם החברה, אתם יכולים להסיר דאגה מליבכם, ולהיות בטוחים כי הדלק אותו אתם זקוקים, יגיע אליכם בזמן ובצורה הטובה ובטיחותית ביותר.

למה כדאי לפנות דווקא לחברת י. שגב שרותי תדלוק בע"מ עבור אספקת דלק?

ישנם לא מעט סיבות אשר בגללם הלקוחות הרבים בוחרים דווקא בחברת י. שגב שרותי תדלוק בע"מ:

  • המחיר – למרות ההקפדה על אספקה של דלק ברמה גבוהה מאוד ישירות מבתי הזיקוק, החברה מקפידה על מחירים זולים והוגנים במיוחד, תוך מתן הנחות ומחירים טובים עוד יותר למי שרוכש כמות גדולה של דלק.
  • השירות – החברה חרטה על דגלה את מתן השירות ברמה הגבוהה ביותר, כך שכל לקוח יוכל לקבל מענה 24 שעות ביממה, עד שיהיה מרוצה.
  • האיכות – החברה מקפידה לרכוש ולספק אך ורק דלק איכותי ביותר, והיא מובילה אותו באמצעות מכליות מיוחדות בעלות תו תקן ישראלי.

אז למה אתם מחכים? פנו אלינו עוד היום ותקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת במיוחד!

משאיות אספקה - י.שגב שירותי תדלוק

זקוקים לדלק איכותי באספקה מהירה? 

דילוג לתוכן