אספקת דלק לחקלאים

תדלוק שטח לחקלאים - אייקון

את זה שאספקה של דלק חיונית עבור נסיעה בכלי רכב כל ילד יודע. הרי אם אין דלק, לא נוכל לנוסע ברכב ולהגיע ממקום למקום. אך העובדה שגם בשביל המלפפון או העגבנייה שאנחנו אוכלים בארוחת הבוקר יש צורך בלא מעט דלק, אנשים כנראה פחות יודעים. הדלק הוא חומר חיוני מאוד בתעשיות רבות, וביניהם גם תעשיית החקלאות. מכונות חקלאיות אשר מבצעות את הפעולות הנדרשות בשדות בכדי שהפירות והירקות יגיעו אלינו הביתה, זקוקות לדלק על מנת לפעול, ובלעדיו לא יהיה לנו דבר בחנות הירקות. הדלק משמש הן עבור מכונות חקלאיות והן עבור כלי רכב חקלאיים אשר פועלים בשטח.

אספקת דלק עבור מכונות חקלאיות

בשביל לספק את הדלק הנדרש עבור המכונות החקלאיות, ישנו צורך הכרחי באספקת דלק שוטפת אשר תגיע עד לשדה בשביל לתדלק אותם. בין אם מדובר על כלי רכב חקלאיים כבדים אשר נזקקים לכמויות גדולות של דלק, ובין אם מדובר על מכשירים שאינם ניידים ואין אפשרות להזיז אותם למקומות רחוקים, יש צורך במכליות דלק גדולות שיגיעו עד לשטח בשביל לספק דלק עבור. חברת י. שגב שירותי תדלוק בע"מ מספקת זה קרוב לשלושים שנה שירותי אספקת דלק לחקלאים עבור מגוון צרכים וביניהם אספקה של דלק עבור פעילותם של מכשירים שונים בתחום החקלאות.

המורכבות באספקת דלק עבור צרכים חקלאיים

כאשר מדובר על תדלוק עבור מכונות חקלאיות אשר מטבע הדברים נמצאות בשטח ואין אפשרות להזיז אותם יותר מדי, אספקת הדלק היא מורכבת יותר. מדובר על תדלוק בתנאי שטח מיוחדים אשר עבורם נזקק ציוד מיוחד וידע מקצועי. בדיוק בשביל זה חברת י. שגב שירותי תדלוק בע"מ מעמידה אנשי מקצוע וותיקים ומקצועיים אשר מומחים בכל הקשור בתדלוק שטח, אשר יבצעו את עבודת התדלוק בצורה היעילה והטובה ביותר.

קצת על חברת י. שגב שירותי תדלוק

החברה נוסדה בשנת 1995, ומאז היא משרתת בנאמנות מגוון רחב של לקוחות עסקיים ופרטיים בכל רחבי הצפון. החברה מובילה את הדלק ישירות מבתי הזיקוק עד ללקוח, מבלי שהלקוח צריך לעשות דבר בשביל אספקת הדלק עבורו. לקוחות החברה המרוצים, עובדים אתה שנים רבות בנאמנות, מתוך הבנה כי בנושא כמו אספקת דלק, ישנה חשיבות רבה לעבוד עם חברה אמינה ומקצועית, אשר מחזיקה בתודעת שירות גבוהה ויעילה. למרות כל היתרונות, החברה מקפידה על רמת מחירים מהזולה בשוק עבור כל סוגי הדלק, מה שהופך את העסקה למשתלמת במיוחד. החברה מצטיינת במיוחד בכל הנושא של תדלוקי שטח מיוחדים לעבודות חקלאיות ואספקת דלק לחקלאים, ובזכות הוותק הרב שיש לאנשי המקצוע שלה, תוכלו לדעת שגם דבר מורכב יותר כמו תדלוקי שטח, נעשה בצורה הטובה, הבטוחה והיעילה ביותר. אז אתם זקוקים לשירות תדלוקי שטח לעבודות חקלאיות או לכל צורך אחר, פנו אלינו בהקדם ותקבלו מחיר הוגן.

משאיות אספקה - י.שגב שירותי תדלוק

זקוקים לדלק איכותי באספקה מהירה? 

דילוג לתוכן