סולר לחימום ביתי

סולר לחימום ביתי

כשהחורף מכה, והקור חודר את העצמות, סולר לחימום ביתי הופך להיות אטרקטיבי ומפנק. הסולר הוא אופציה מצוינת לחימום הבית בתקופת החורף, והוא נשרף בצורה בטוחה למדי. סולר לחימום הבית הוא סוג של דלק המשמש לייצור חום בבתים. זהו אחד הדלקים הפופולריים ביותר למטרה זו, שכן ניתן לאחסן ולהוביל אותו בקלות. יש צורך להקפיד לשמר את הסולר , במקום בטוח, הרחק מהבית. במחסן, הרחק מהישג ידם של ילדים, או מקורות חום ואש. אין לשמור סולר לחימום ביתי, יותר משישה חודשים, משום שאיכותו יורדת, והוא הופך למוצר לא בטוח.

באלו מצבים נבחר להשתמש בסולר לבית?

סולר לחימום הבית אינו רעיון חדש. בעבר השתמשו בסולר להנעת גנרטורים ואספקת חשמל במצבי חירום. אך כיום הוא משמש גם כדלק חלופי להפעלת בתים. השימוש בסולר לחימום הבית נמצא במגמת עלייה בשנים האחרונות בשל יעילותו הגבוהה ועלותו הנמוכה. הוא מתאים למבני מגורים ומסחר כאחד, כגון בתי ספר, בתי חולים, משרדים או בתי מלון. הסיבה העיקרית לכך שאנשים בוחרים להשתמש בסולר לחימום הבית היא כאשר עלויות הגז הטבעי והחשמל גבוהות מדי הסולר מספק חלופה זולה יותר מדלקים אחרים.

יתרונות נוספים לשימוש בסולר לחימום

קיימים לא מעט יתרונות, לשימוש בסולר לחימום הבית:

  • עלות מול תועלת – החימום בסולר מאפשר חימום אזורים גדולים במהירות, כמו כן, עלות הסולר נמוכה מעלות החשמל, כך שמתקיים חסכון בכסף.
  • אינו מייבש את האוויר ושומר על רמת הלחות – כאשר מחממים מקומות קרים, הלחות מצטברת על החלונות, על פריטי מתכת וכו'. השימוש בסולר, מגיע לאותה רמת חימום ב-50% פחות אדי מים.
  • חלוקת חום הומוגנית – קומבינציית סולר מבוקרת, המדברת על עירוב אוויר עם סולר, בכדי ליצור רמת חום הומוגנית וחלוקתה על פני החלל.
  • מניעת התקררות, בעיקר בילדים – עצם העובדה, יוצר פחות לחות, והאוויר יותר יבש, מקלה על סימפטומים של צינון.

איך בוחרים חברה לאספקת סולר לחימום ביתי

שוק הסולר לחימום הינו שוק תחרותי ישנן מספר רב של חברות המעניקות שירותי אספקת סולר בכדי לבחור חברה מקצועית יש לשים לב למספר דגשים חשובים :

  • איכות הסולר 
  • מחירי הסולר 
  • זמני אספקה
  • אישורים ועמידה בתקנים 

סולר לחימום ביתי – י.שגב שירותי תדלוק

י.שגב שירותי תדלוק, מספקים את הדלקים ישירות מבתי זיקוק במיכלים יעודיים, ללקוחות פרטיים ומוסדיים במחיר אטרקטיבי, וזמני האספקה מהירים במיוחד תוך 24 שעות מרגע ההזמנה.

משאיות אספקה - י.שגב שירותי תדלוק

זקוקים לדלק איכותי באספקה מהירה? 

דילוג לתוכן